Általános Szerződési Feltételek (ÁSZF) – hatályos 2023.01.01-től visszavonásig
- Általános adatok, elérhetőségek
Szolgáltató: Dr Kiss Gabriella E.V
Székhely: 2300, Ráckeve Vízér utca 3
Adószám: 56366657-1-33
Képviselő: Dr. Kiss Gabriella E.V
E-mail: drkiss.epika@gmail.com
Weboldal: www.drkissgabriella.hu
Telefonszám: 0620-994-3157 - Fogalmak
ÁSZF: Jelen Általános Szerződési Feltételek
Szolgáltató: A fent nevezett egyéni vállalkozó, mint szolgáltató, mely jelen ÁSZF keretein belül
Szolgáltatás: Jelen ÁSZF 7. pontjában meghatározott Szolgáltató által nyújtott tevékenységek.
Állatorvos: Dr Kiss Gabriella Állatorvos, Epileptológus, a Szolgáltatás nyújtásához megfelelő egészségügyi képesítéssel rendelkező személy, aki az egészségügyi szolgáltatást nyújtja.
Érdeklődő: A weboldalt, szolgáltatást, telefonos foglalási rendszert tanulmányozó személy
Ügyfél: Az a nagykorú, cselekvőképes természetes személy, aki a Szolgáltató által üzemeltetett honlapon a Szolgáltatással kapcsolatos időpontot foglalja, díjfizetési kötelezettséget vállalja.
Orvosi vizsgálat: A Szolgáltatás keretein belül, az Állatorvos által végrehajtott, magyar jogi és szakmai szabályokat betartó kezelési folyamat, mely tartalmaz konzultációt, vizsgálatot és egyéb laborvizsgálati javaslatokat.
Honlap: Szolgáltató által üzemeltetett weboldal, amelyen keresztül a Szolgáltatással kapcsolatban tájékozódni lehet.
Távollévők között kötött szerződés: Ügyfél és Szolgáltató között az üzemeltetett Honlapon keresztül (időpontfoglalással és az ÁSZF feltételeinek elfogadásával valamint a díjfizetéssel) kötött szerződése - Általános rendelkezések
Ezen szerződés a teljes megállapodást tartalmazza, minden korábbi írásbeli vagy szóbeli megállapodást felülír, hatálytalanít. A szerződés minden esetben a foglalási rendszerben megjelölt határozott időpontra vonatkozóan (Megrendelés) jön létre. A szerződő felet a Ptk. és egyéb magyar jogszabályok megfelelő vonatkozó rendelkezéseit tekintik irányadónak. A szerződés teljesítésének országa Magyarország, ezt a szerződő felek szintén kijelenik. Ön, az Ügyfél ezen szerződés elfogadásával arról is nyilatkozik, hogy cselekvőképessége, továbbá szerződéskötés képessége nincs korlátozva. Ha konkrét kérdése, kérése vagy
panasza van, kérem írjon a kolaricspeter@gmail.com címre! - Adatkezelési szabályzat és tájékoztató, beleegyező nyilatkozat
A Szolgáltató Adatkezelési Szabályzata és tájékoztatója az alábbi linken érhető el:
https://drkissgabriella.hu/
Az telefonon/e-mailben történő regisztráció és a Szolgáltatás igénybevételének feltétele, hogy Felhasználó
az Adatkezelési tájékoztató tartalmát megismerje és elfogadja azt. - Szerződéskötés, szolgáltatás igénybevételének feltételei, a szükséges adatok köre
A Szolgáltatás igénybevételének előfeltétele, hogy az Érdeklődő a telefonon kapott tájékoztatást (árakról, időpontfoglalásról, rendelésről) megismerte, megértette és ezek ismeretében a jelen Általános Szerződési Feltételek alapján szerződést kíván kötni.
A szerződéskötés folyamata: Az érdeklődő telefonon felkeresi a betegfelvételi telefonszámunkat, elfogadja a szolgáltató által elétárt betegfelvételi feltételeket, miszerint a munkavégzés telefonon vagy online történik. Megadja az emailes elérhetőségét a Szolgáltatónak aki ezt követően elektronikus úton megküldi
neki a betegfelvétel megkezdéséhez szükséges dokumentumokat ( Szolgáltatási Tájékoztató, ÁSZF, Betegfelvételi kérdőív). Az epileptológiai kérdőív kitöltésével és visszaküldésévelaz érdeklődőből Ügyfél lesz, aki a Szolgáltatóval egyeztetett időpontig köteles a kért dokumentumokat, labor eredményeket elküldeni, továbbá a Szolgáltatás igénybevétele előtt legkésőbb 96 órával a Szolgáltató által meghatározott díjat átutalással megfizetni. E szerződés meghatározza a Felek jogait, az igénybe vehető szolgáltatások körét és ezek díját. A szerződés létrejötte az alábbi lépésekből áll: Az első az ÁSZF-ben foglalt feltételek megismerése. A második az időpontfoglaláshoz tartozó feltételek elfogadása, azaz a betegfelvételi díj átutalása ,a betegfelvételhez szükséges adatlap kitöltése és továbbítása a szolgáltató felé, illetve az ÁSZF valamint az adatkezelési szabályzat tartalmának elfogadása. Szolgáltató csak 18. életévét betöltött cselekvésében nem gátolt, gyámság alatt nem álló személlyel köt szerződést. Szolgáltató fenntartja azt a jogot, hogy a megadott adatok valódiságát ellenőrizze illetve hibás vagy hamis adatközlés észlelése esetében a szerződést megszüntesse. Az ügyfél úgy nyilatkozik, hogy az általa kifizetésre használt bankkártya / folyószámla felett rendelkezni jogosult, azt jogszerűen használja fel.
- Szerződésmódosítás
A Szolgáltató jogosult az Általános Szerződési Feltételeket egyoldalúan módosítani annak érdekében, hogy a Szolgáltatások javítása, bővítése érdekében fontos és szükséges információt az Ügyfelek tudomására hozza. Az Ügyfél minden esetben a hatályos ÁSZF-ben foglaltak szerint dönt az aktuális Megrendelésről. - Szolgáltatás
A Szolgáltatás keretein belül Szolgáltató, a Honlapon nevesített helyszínen vagy online keretek
között egészségügyi szolgáltatást, tanácsadást nyújt.
A Szolgáltatás igénybevételéhez Epileptológiai kérdőív használata szükséges, mely során a betegellátás felgyorsul, így az Állatorvossal töltött idő során kevesebb adminisztrációs és diagnosztikai tevékenység elvégzése szükséges.
A kérdőívet és a betegfelvétel menetét röviden ismertető dokumentumot a sikeres időpont egyeztetés után kapja meg az Ügyfél e-mailben.
A gondozsábavétel nagyjából 6-8 órát vesz igénybe amit követően egy 4 hónapos gyógyszerbeállítási, utógondozási folyamat veszi kezdetét. A 4 hónap utógondozás kezdete a betegfelvétel napjától számoldanó.
A Szolgáltató telefonos ügyeleti szolgáltatást biztosít, kizárólag életveszélyes helyzetekre fenntartva.
Minden, nem életveszélyes, de a diagnosztizált betegséggel kapcsolatos egyéb kérdésre a Weboldalon megjelölt konzultációs időpontokban tud választ kapni a Ügyfél.
A Gondozásbavételtől számított 120 nap / 4 hónap elteltével a Szolgáltatás befejezettnek minősül. További konzultációra a weboldalon feltüntetett díjazás megfizetése után van lehetőség. A pontos diagnózis meghatározásának érdekében az 1 évnél régebb óta gondozásba vett, aktív ellátás alatt nem álló kisállatoknál az újra diagnosztizálást kizárólag a szükséges laborleletek vizsgálatát követően van lehetőség igényelni. 96 órát megelőző elállás esetén a foglalóval csökkentett összeg kerül visszautalása. 96 órán belüli elállás esetén visszatérítésre nincs lehetőség. Ez esetben a Szolgáltató telítettség függvényben maximum 2 alkalommal kínál új időpontot az Ügyfél számára, amit az köteles elfogadni. Amennyiben az Ügyfél a teljes díjfizetést a betegfelvétel megelőző 96 órán belül nem hajtja végre, úgy a Megrendelés semmisnek tekintendő és az Ügyfél által választott időpont felszabadul.Ez esetben az addig befizetett díját a Szolgáltató nem köteles visszatéríteni. A Szolgáltatás megrendelése az időpont foglalással és a szolgáltatási díj megfizetésével (online fizetés) jön létre. A Szolgáltatás igénybevételének díja megkezdett konzultációnként kerül elszámolásra. - Szolgáltatás díjai, díjfizetés, számlázás
A Szolgáltatás igényléséhez időpontfoglalás szükséges. Az foglalt időpont véglegesítésének feltétele a teljes szolgáltatási díj, de minimum 10% foglaló átutalása amivel az Ügyfél lefoglalja az általa választott időpontot a betegfelvételre. Két részletben történő fizetés esetén a fennmaradó díj átutalására a konzultáció megkezdése előtti 96 óráig bezárólag van lehetőség. Az átutalás teljesítése megrendelésnek minősül, amitől elállni a betegfelvétel megelőző 96 óráig bezárólag van lehetőség. 96 órát megelőző elállás esetén a foglalóval csökkentett összeg kerül visszautalása. 96 órán belüli elállás esetén visszatérítésre nincs lehetőség. Ez esetben a Szolgáltató telítettség függvényben maximum 2 alkalommal kínál új időpontot az Ügyfél számára, amit az köteles elfogadni. Amennyiben az Ügyfél a teljes díjfizetést a betegfelvétel megelőző 96 órán belül nem hajtja végre, úgy a Megrendelés semmisnek tekintendő és az Ügyfél által választott időpont felszabadul.Ez esetben az addig befizetett díját a Szolgáltató nem köteles visszatéríteni. A Szolgáltatás megrendelése az időpont foglalással és a szolgáltatási díj megfizetésével (online fizetés) jön létre. A Szolgáltatás igénybevételének díja megkezdett konzultációnként kerül elszámolásra.
SZÁMLASZÁM : A számlaszámot minden esetben a szolgáltató e mailben írja meg az érdeklődőnek. Közleménybe kérjük feltüntetni a kezelendő kisállat nevét és a felvétel időpontját év/hónap/nap. Példa: Bözsi 2023.01.01
A sikeres díjfizetésről minden esetben, az Ügyfél által megadott e-mail címre kerülnek megküldésre az elektronikus számlák.
A számlák kiállítására a nav online számlázó rendszerén keresztül kerül sor. Részletfizetésre nincsen mód, a tranzakció csak elektronikusan történő fizetés útján történhet.
- Az Ügyfél jogai és felelőssége
Szolgáltatás és ennek körében az egyes ellátások igénybevételéért kizárólag az Ügyfél felel.
Az Ügyfél jogosult az általa lefoglalt időpontot legkésőbb a vizsgálat előtt 96 órával lemondani vagymódosítani telefonon vagy e-mailen keresztül, modósítási igényét a kolaricspeter@gmail.com címre kell elküldenie.
Megfelelő időben történő lemondás esetén a az Ügyfélnek nincs további fizetési kötelezettsége a Szolgáltató felé. Amennyiben a teljes összeg átutalására a tervezett betegfelvételt megelőző 96 óráig nem kerülne sor, a szolgáltatás automatikusan lemondottnak minősül és az addig kifizetett Szolgáltatási díj nem kerül visszatérítésre.
Ez alól egyedi mérlegelés esetén, méltányosságból a Szolgáltató kivételt tehet (például: az Ügyfél balesetet szenved és ezt igazolja). Ez esetben a Szolgáltató 2 további időpontot ajánl fel a gondozásbavételre.
Ügyfél felelős a Szolgáltatás igénybevétele során, így különösen a vizsgálat, ellátás ideje alatt tanúsított magatartásáért. Különösen kirívó, közerkölcsbe ütköző, esetlegesen törvénybe ütköző magatartás tanúsítása esetén az Szolgáltató dönthet úgy, hogy a jövőben az Ügyféllel jogviszonyt megszünteti vagy újat nem létesít. Az Ügyfél a foglalás során köteles valós és pontos adatokat megadni, beleértve a számlázási részeket is. - Szolgáltató jogai és felelőssége
Szolgáltatónak jogában áll az Ügyfél szerződés szerinti jogainak felfüggesztésére és a Szolgáltatás jövőben történő nyújtásának korlátozására az Ügyfél felé, amennyiben:
● Az Ügyfél megsérti jelen ÁSZF rendelkezéseit, így általa tanúsítandó magatartásra vonatkozó
kötelezettségeit
vagy
● amennyiben a Szolgáltató és az Ügyfél között a Szolgáltatás korábbi igénybevétele során vagy azon kívüli okból olyan nézeteltérés alakult ki, amely a Szolgáltató álláspontja szerint nem teszi lehetővé a Szolgáltatás sikeres nyújtásához szükséges megfelelő beteg-orvos kapcsolat fenntartását. A Szolgáltató ezen esetekben jogosult az Ügyfél időpontfoglalását törölni és a téves utalást visszajuttatni az Ügyfél részére.
A Szolgáltató fenntartja magának a jogot, hogy egészségügyi okok miatt vagy indoklás nélkül a szolgáltatást visszamondja, erről legkésőbb 1 órával a vizsgálat időpontja előtt emailben és/vagy telefonon értesítést küld, 30 napon belül pedig a fizetett összeg 100%-át visszatéríti, vagy új időpontot kínál fel. A Szolgáltató fenntartja magának a jogot, hogy az orvos-beteg kapcsolat súlyos bizalmi válsága esetén visszautasítsa a vizsgálatot. A Szolgáltató fenntartja magának a jogot, hogy a “9. az Ügyfél jogai és felelőssége” pontban rögzítettek megszegése - Hibás teljesítés, panaszkezelés
Az Ügyfél amennyiben a Szolgáltatással kapcsolatban technológiai hibát észlel (pl. Applikáció vagy hálózati hiba), panaszát emailben vagy telefonon jelentheti be.
Amennyiben valamely Szolgáltatás a díjfizetést követően – az Ügyfél kívül álló okból – nem valósul meg az Ügyfél panaszát az kolaricspeter@gmail.com címre írva jelezheti.
Bármely beérkező panaszt Szolgáltató a beérkezéstől számított 30 napon belül kivizsgál és a megküldés formájához igazodó módon írásban válaszol az Ügyfél részére. Postai bejelentés esetében a bejelentő nevének és postázási címének megadása is szükséges. - Szerződés módosítása
Szolgáltató bármikor módosíthatja jelen ÁSZF rendelkezéseit írásban, a mindenkor hatályos verzió közzétételével a Honlapon. Amennyiben az ÁSZF módosítására tartalmi szempontból kerül sor, úgy Szolgáltató a módosításról való tájékoztatást közzéteszi, valamint az Ügyfelet a megadott e-mail címük útján értesíti.
Az Ügyfél elfogadja, hogy amennyiben az ÁSZF módosítása után tovább használja a Szolgáltatást, úgy az ÁSZF mindenkor hatályos rendelkezéseit magára kötelezőnek ismeri el. - Elállási jog, Felmondással kapcsolatos szabályok
Mivel jelen szerződés távollévők között kötött szerződésnek minősül az Ügyfél , mint fogyasztó – a
fogyasztó és a vállalkozások közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm.
rendelet 29. §-a alapján – nem gyakorolhatja a Rendeletből származó elállási jogát a szolgáltatás egészének teljesítését követően. Tekintettel arra, hogy a szolgáltatás teljesítését az Ügyfél kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg, és az Ügyfél ez
alapján tudomásul veszi, hogy a szolgáltatás egészének teljesítését követően felmondási jogát elveszíti.
Az Ügyfél a betegfelvétel megkezdését megelőző 96 órán túl, jogosult jelen szerződést felmondani.
Szolgáltató a Szerződést a Megrendeléshez tartozó időpontfoglalást követően, de még a Szolgáltatás teljesítését megelőzően az Ügyfél elektronikus e-mail címére megküldött egyidejű tájékoztatással mondhat fel. Szolgáltató – amennyiben rendkívüli felmondásra kerül sor – köteles azt indokolni. Amennyiben az Ügyfél rendkívüli felmondásra okot adó módon viselkedik az egészségügyi ellátás során vagy arra várakozva, Szolgáltató az Ügyfelet ezen tényről tájékoztatja, az ezzel kapcsolatos e-mailt pedig ezt követően megküldi részére. - A szolgáltatásnyújtással kapcsolatos vitarendezés módja
Amennyiben az Ügyfél a Szolgáltató általi panasz – illetve hibakezeléssel elégedetlen, a területileg illetékes Ráckevei Járásbírósághoz fordulhat. Továbbá a fogyasztóvédelmi felügyelőséghez is fordulhat, illetve esetleges követelését –elévülési időn belül – bíróság előtt is érvényesítheti. Fogyasztóvédelmi panaszok esetében az illetékes hatóság: a) Pest Megyei Kormányhivatal Fogyasztóvédelmi Felügyelősége: Levelezési cím: 1052 Budapest, V. kerület Városház utca 7.
http://www.kormanyhivatal.hu/hu/pest/fogyasztovedelmi-informaciok Az Ügyfél jogosult békéltető
testülethez fordulni, melynek elérhetősége: b) Pest Megyei Kereskedelmi és Iparkamara Békéltető Testülete: http://www.panaszrendezes.hu/homepage/index.php Levelezési cím: 1119 Budapest, Etele út 59-61. II. em. 240.c: Budapest Főváros Kormányhivatala, XI. Kerületi Hivatal – Hatósági Főosztály, Népegészségügyi Osztály
http://www.kormanyhivatal.hu/hu/budapest/jarasok/xi-keruleti-hivatal-hatosagi-foosztaly
nepegeszsegugy11@11kh.bfkh.gov.hu.hu, tel: (1) 235-7050 - Egyéb rendelkezések
A felek által kötött szerződés(ek)re és Megrendelésekre a magyar jog irányadó és a jelen szerződés a magyar bíróságok kizárólag joghatósága alá esik. A szerződéskötés nyelve magyar. Felek a szerződésből eredő vitáik rendezését, elsődlegesen egyeztetés útján kötelesek megkísérelni. Amennyiben jelen ÁSZF rendelkezései bármilyen okból érvénytelenek, vagy érvénytelenné válnak, az nem érinti a jelen ÁSZF többi rendelkezéseinek érvényességét.
2023, Pest megye