ÁSZF

Általános Szerződési Feltételek (ÁSZF) – hatályos 2023.01.01-től visszavonásig

  1. Általános adatok, elérhetőségek
    Szolgáltató: Dr Kiss Gabriella E.V
    Székhely: 2300, Ráckeve Vízér utca 3
    Adószám: 56366657-1-33
    Képviselő: Dr. Kiss Gabriella E.V
    E-mail: drkiss.epika@gmail.com
    Weboldal: www.drkissgabriella.hu
    Telefonszám: 0620-994-3157
  2. Fogalmak
    ÁSZF: Jelen Általános Szerződési Feltételek
    Szolgáltató: A fent nevezett egyéni vállalkozó, mint szolgáltató, mely jelen ÁSZF keretein belül
    Szolgáltatás: Jelen ÁSZF 7. pontjában meghatározott Szolgáltató által nyújtott tevékenységek.
    Állatorvos: Dr Kiss Gabriella Állatorvos, Epileptológus, a Szolgáltatás nyújtásához megfelelő egészségügyi képesítéssel rendelkező személy, aki az egészségügyi szolgáltatást nyújtja.
    Érdeklődő: A weboldalt, szolgáltatást, telefonos foglalási rendszert tanulmányozó személy
    Ügyfél: Az a nagykorú, cselekvőképes természetes személy, aki a Szolgáltató által üzemeltetett honlapon a Szolgáltatással kapcsolatos időpontot foglalja, díjfizetési kötelezettséget vállalja.
    Orvosi vizsgálat: A Szolgáltatás keretein belül, az Állatorvos által végrehajtott, magyar jogi és szakmai szabályokat betartó kezelési folyamat, mely tartalmaz konzultációt, vizsgálatot és egyéb laborvizsgálati javaslatokat.
    Honlap: Szolgáltató által üzemeltetett weboldal, amelyen keresztül a Szolgáltatással kapcsolatban tájékozódni lehet.
    Távollévők között kötött szerződés: Ügyfél és Szolgáltató között az üzemeltetett Honlapon keresztül (időpontfoglalással és az ÁSZF feltételeinek elfogadásával valamint a díjfizetéssel) kötött szerződése
  3. Általános rendelkezések
    Ezen szerződés a teljes megállapodást tartalmazza, minden korábbi írásbeli vagy szóbeli megállapodást felülír, hatálytalanít. A szerződés minden esetben a foglalási rendszerben megjelölt határozott időpontra vonatkozóan (Megrendelés) jön létre. A szerződő felet a Ptk. és egyéb magyar jogszabályok megfelelő vonatkozó rendelkezéseit tekintik irányadónak. A szerződés teljesítésének országa Magyarország, ezt a szerződő felek szintén kijelenik. Ön, az Ügyfél ezen szerződés elfogadásával arról is nyilatkozik, hogy cselekvőképessége, továbbá szerződéskötés képessége nincs korlátozva. Ha konkrét kérdése, kérése vagy
    panasza van, kérem írjon a kolaricspeter@gmail.com címre!
  4. Adatkezelési szabályzat és tájékoztató, beleegyező nyilatkozat
    A Szolgáltató Adatkezelési Szabályzata és tájékoztatója az alábbi linken érhető el:
    https://drkissgabriella.hu/
    Az telefonon/e-mailben történő regisztráció és a Szolgáltatás igénybevételének feltétele, hogy Felhasználó
    az Adatkezelési tájékoztató tartalmát megismerje és elfogadja azt.
  5. Szerződéskötés, szolgáltatás igénybevételének feltételei, a szükséges adatok köre
    A Szolgáltatás igénybevételének előfeltétele, hogy az Érdeklődő a telefonon kapott tájékoztatást (árakról, időpontfoglalásról, rendelésről) megismerte, megértette és ezek ismeretében a jelen Általános Szerződési Feltételek alapján szerződést kíván kötni.
    A szerződéskötés folyamata: Az érdeklődő telefonon felkeresi a betegfelvételi telefonszámunkat, elfogadja a szolgáltató által elétárt betegfelvételi feltételeket, miszerint a munkavégzés telefonon vagy online történik. Megadja az emailes elérhetőségét a Szolgáltatónak aki ezt követően elektronikus úton megküldi
    neki a betegfelvétel megkezdéséhez szükséges dokumentumokat ( Szolgáltatási Tájékoztató, ÁSZF, Betegfelvételi kérdőív). Az epileptológiai kérdőív kitöltésével és visszaküldésévelaz érdeklődőből Ügyfél lesz, aki a Szolgáltatóval egyeztetett időpontig köteles a kért dokumentumokat, labor eredményeket elküldeni, továbbá a Szolgáltatás igénybevétele előtt legkésőbb 96 órával a Szolgáltató által meghatározott díjat átutalással megfizetni. E szerződés meghatározza a Felek jogait, az igénybe vehető szolgáltatások körét és ezek díját. A szerződés létrejötte az alábbi lépésekből áll: Az első az ÁSZF-ben foglalt feltételek megismerése. A második az időpontfoglaláshoz tartozó feltételek elfogadása, azaz a betegfelvételi díj átutalása ,a betegfelvételhez szükséges adatlap kitöltése és továbbítása a szolgáltató felé, illetve az ÁSZF valamint az adatkezelési szabályzat tartalmának elfogadása. Szolgáltató csak 18. életévét betöltött cselekvésében nem gátolt, gyámság alatt nem álló személlyel köt szerződést. Szolgáltató fenntartja azt a jogot, hogy a megadott adatok valódiságát ellenőrizze illetve hibás vagy hamis adatközlés észlelése esetében a szerződést megszüntesse. Az ügyfél úgy nyilatkozik, hogy az általa kifizetésre használt bankkártya / folyószámla felett rendelkezni jogosult, azt jogszerűen használja fel.
  1. Szerződésmódosítás
    A Szolgáltató jogosult az Általános Szerződési Feltételeket egyoldalúan módosítani annak érdekében, hogy a Szolgáltatások javítása, bővítése érdekében fontos és szükséges információt az Ügyfelek tudomására hozza. Az Ügyfél minden esetben a hatályos ÁSZF-ben foglaltak szerint dönt az aktuális Megrendelésről.
  2. Szolgáltatás
    A Szolgáltatás keretein belül Szolgáltató, a Honlapon nevesített helyszínen vagy online keretek
    között egészségügyi szolgáltatást, tanácsadást nyújt.
    A Szolgáltatás igénybevételéhez Epileptológiai kérdőív használata szükséges, mely során a betegellátás felgyorsul, így az Állatorvossal töltött idő során kevesebb adminisztrációs és diagnosztikai tevékenység elvégzése szükséges.
    A kérdőívet és a betegfelvétel menetét röviden ismertető dokumentumot a sikeres időpont egyeztetés után kapja meg az Ügyfél e-mailben.
    A gondozsábavétel nagyjából 6-8 órát vesz igénybe amit követően egy 4 hónapos gyógyszerbeállítási, utógondozási folyamat veszi kezdetét. A 4 hónap utógondozás kezdete a betegfelvétel napjától számoldanó.
    A Szolgáltató telefonos ügyeleti szolgáltatást biztosít, kizárólag életveszélyes helyzetekre fenntartva.
    Minden, nem életveszélyes, de a diagnosztizált betegséggel kapcsolatos egyéb kérdésre a Weboldalon megjelölt konzultációs időpontokban tud választ kapni a Ügyfél.
    A Gondozásbavételtől számított 120 nap / 4 hónap elteltével a Szolgáltatás befejezettnek minősül. További konzultációra a weboldalon feltüntetett díjazás megfizetése után van lehetőség. A pontos diagnózis meghatározásának érdekében az 1 évnél régebb óta gondozásba vett, aktív ellátás alatt nem álló kisállatoknál az újra diagnosztizálást kizárólag a szükséges laborleletek vizsgálatát követően van lehetőség igényelni. 96 órát megelőző elállás esetén a foglalóval csökkentett összeg kerül visszautalása. 96 órán belüli elállás esetén visszatérítésre nincs lehetőség. Ez esetben a Szolgáltató telítettség függvényben maximum 2 alkalommal kínál új időpontot az Ügyfél számára, amit az köteles elfogadni. Amennyiben az Ügyfél a teljes díjfizetést a betegfelvétel megelőző 96 órán belül nem hajtja végre, úgy a Megrendelés semmisnek tekintendő és az Ügyfél által választott időpont felszabadul.Ez esetben az addig befizetett díját a Szolgáltató nem köteles visszatéríteni. A Szolgáltatás megrendelése az időpont foglalással és a szolgáltatási díj megfizetésével (online fizetés) jön létre. A Szolgáltatás igénybevételének díja megkezdett konzultációnként kerül elszámolásra.
  3. Szolgáltatás díjai, díjfizetés, számlázás
    A Szolgáltatás igényléséhez időpontfoglalás szükséges. Az foglalt időpont véglegesítésének feltétele a teljes szolgáltatási díj, de minimum 10% foglaló átutalása amivel az Ügyfél lefoglalja az általa választott időpontot a betegfelvételre. Két részletben történő fizetés esetén a fennmaradó díj átutalására a konzultáció megkezdése előtti 96 óráig bezárólag van lehetőség. Az átutalás teljesítése megrendelésnek minősül, amitől elállni a betegfelvétel megelőző 96 óráig bezárólag van lehetőség. 96 órát megelőző elállás esetén a foglalóval csökkentett összeg kerül visszautalása. 96 órán belüli elállás esetén visszatérítésre nincs lehetőség. Ez esetben a Szolgáltató telítettség függvényben maximum 2 alkalommal kínál új időpontot az Ügyfél számára, amit az köteles elfogadni. Amennyiben az Ügyfél a teljes díjfizetést a betegfelvétel megelőző 96 órán belül nem hajtja végre, úgy a Megrendelés semmisnek tekintendő és az Ügyfél által választott időpont felszabadul.Ez esetben az addig befizetett díját a Szolgáltató nem köteles visszatéríteni. A Szolgáltatás megrendelése az időpont foglalással és a szolgáltatási díj megfizetésével (online fizetés) jön létre. A Szolgáltatás igénybevételének díja megkezdett konzultációnként kerül elszámolásra.
    SZÁMLASZÁM : A számlaszámot minden esetben a szolgáltató e mailben írja meg az érdeklődőnek. Közleménybe kérjük feltüntetni a kezelendő kisállat nevét és a felvétel időpontját év/hónap/nap. Példa: Bözsi 2023.01.01
    A sikeres díjfizetésről minden esetben, az Ügyfél által megadott e-mail címre kerülnek megküldésre az elektronikus számlák.
    A számlák kiállítására a nav online számlázó rendszerén keresztül kerül sor. Részletfizetésre nincsen mód, a tranzakció csak elektronikusan történő fizetés útján történhet.
  1. Az Ügyfél jogai és felelőssége
    Szolgáltatás és ennek körében az egyes ellátások igénybevételéért kizárólag az Ügyfél felel.
    Az Ügyfél jogosult az általa lefoglalt időpontot legkésőbb a vizsgálat előtt 96 órával lemondani vagymódosítani telefonon vagy e-mailen keresztül, modósítási igényét a kolaricspeter@gmail.com címre kell elküldenie.
    Megfelelő időben történő lemondás esetén a az Ügyfélnek nincs további fizetési kötelezettsége a Szolgáltató felé. Amennyiben a teljes összeg átutalására a tervezett betegfelvételt megelőző 96 óráig nem kerülne sor, a szolgáltatás automatikusan lemondottnak minősül és az addig kifizetett Szolgáltatási díj nem kerül visszatérítésre.
    Ez alól egyedi mérlegelés esetén, méltányosságból a Szolgáltató kivételt tehet (például: az Ügyfél balesetet szenved és ezt igazolja). Ez esetben a Szolgáltató 2 további időpontot ajánl fel a gondozásbavételre.
    Ügyfél felelős a Szolgáltatás igénybevétele során, így különösen a vizsgálat, ellátás ideje alatt tanúsított magatartásáért. Különösen kirívó, közerkölcsbe ütköző, esetlegesen törvénybe ütköző magatartás tanúsítása esetén az Szolgáltató dönthet úgy, hogy a jövőben az Ügyféllel jogviszonyt megszünteti vagy újat nem létesít. Az Ügyfél a foglalás során köteles valós és pontos adatokat megadni, beleértve a számlázási részeket is.
  2. Szolgáltató jogai és felelőssége
    Szolgáltatónak jogában áll az Ügyfél szerződés szerinti jogainak felfüggesztésére és a Szolgáltatás jövőben történő nyújtásának korlátozására az Ügyfél felé, amennyiben:
    ● Az Ügyfél megsérti jelen ÁSZF rendelkezéseit, így általa tanúsítandó magatartásra vonatkozó
    kötelezettségeit
    vagy
    ● amennyiben a Szolgáltató és az Ügyfél között a Szolgáltatás korábbi igénybevétele során vagy azon kívüli okból olyan nézeteltérés alakult ki, amely a Szolgáltató álláspontja szerint nem teszi lehetővé a Szolgáltatás sikeres nyújtásához szükséges megfelelő beteg-orvos kapcsolat fenntartását. A Szolgáltató ezen esetekben jogosult az Ügyfél időpontfoglalását törölni és a téves utalást visszajuttatni az Ügyfél részére.
    A Szolgáltató fenntartja magának a jogot, hogy egészségügyi okok miatt vagy indoklás nélkül a szolgáltatást visszamondja, erről legkésőbb 1 órával a vizsgálat időpontja előtt emailben és/vagy telefonon értesítést küld, 30 napon belül pedig a fizetett összeg 100%-át visszatéríti, vagy új időpontot kínál fel. A Szolgáltató fenntartja magának a jogot, hogy az orvos-beteg kapcsolat súlyos bizalmi válsága esetén visszautasítsa a vizsgálatot. A Szolgáltató fenntartja magának a jogot, hogy a “9. az Ügyfél jogai és felelőssége” pontban rögzítettek megszegése
  3. Hibás teljesítés, panaszkezelés
    Az Ügyfél amennyiben a Szolgáltatással kapcsolatban technológiai hibát észlel (pl. Applikáció vagy hálózati hiba), panaszát emailben vagy telefonon jelentheti be.
    Amennyiben valamely Szolgáltatás a díjfizetést követően – az Ügyfél kívül álló okból – nem valósul meg az Ügyfél panaszát az kolaricspeter@gmail.com címre írva jelezheti.
    Bármely beérkező panaszt Szolgáltató a beérkezéstől számított 30 napon belül kivizsgál és a megküldés formájához igazodó módon írásban válaszol az Ügyfél részére. Postai bejelentés esetében a bejelentő nevének és postázási címének megadása is szükséges.
  4. Szerződés módosítása
    Szolgáltató bármikor módosíthatja jelen ÁSZF rendelkezéseit írásban, a mindenkor hatályos verzió közzétételével a Honlapon. Amennyiben az ÁSZF módosítására tartalmi szempontból kerül sor, úgy Szolgáltató a módosításról való tájékoztatást közzéteszi, valamint az Ügyfelet a megadott e-mail címük útján értesíti.
    Az Ügyfél elfogadja, hogy amennyiben az ÁSZF módosítása után tovább használja a Szolgáltatást, úgy az ÁSZF mindenkor hatályos rendelkezéseit magára kötelezőnek ismeri el.
  5. Elállási jog, Felmondással kapcsolatos szabályok
    Mivel jelen szerződés távollévők között kötött szerződésnek minősül az Ügyfél , mint fogyasztó – a
    fogyasztó és a vállalkozások közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm.
    rendelet 29. §-a alapján – nem gyakorolhatja a Rendeletből származó elállási jogát a szolgáltatás egészének teljesítését követően. Tekintettel arra, hogy a szolgáltatás teljesítését az Ügyfél kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg, és az Ügyfél ez
    alapján tudomásul veszi, hogy a szolgáltatás egészének teljesítését követően felmondási jogát elveszíti.
    Az Ügyfél a betegfelvétel megkezdését megelőző 96 órán túl, jogosult jelen szerződést felmondani.
    Szolgáltató a Szerződést a Megrendeléshez tartozó időpontfoglalást követően, de még a Szolgáltatás teljesítését megelőzően az Ügyfél elektronikus e-mail címére megküldött egyidejű tájékoztatással mondhat fel. Szolgáltató – amennyiben rendkívüli felmondásra kerül sor – köteles azt indokolni. Amennyiben az Ügyfél rendkívüli felmondásra okot adó módon viselkedik az egészségügyi ellátás során vagy arra várakozva, Szolgáltató az Ügyfelet ezen tényről tájékoztatja, az ezzel kapcsolatos e-mailt pedig ezt követően megküldi részére.
  6. A szolgáltatásnyújtással kapcsolatos vitarendezés módja
    Amennyiben az Ügyfél a Szolgáltató általi panasz – illetve hibakezeléssel elégedetlen, a területileg illetékes Ráckevei Járásbírósághoz fordulhat. Továbbá a fogyasztóvédelmi felügyelőséghez is fordulhat, illetve esetleges követelését –elévülési időn belül – bíróság előtt is érvényesítheti. Fogyasztóvédelmi panaszok esetében az illetékes hatóság: a) Pest Megyei Kormányhivatal Fogyasztóvédelmi Felügyelősége: Levelezési cím: 1052 Budapest, V. kerület Városház utca 7.
    http://www.kormanyhivatal.hu/hu/pest/fogyasztovedelmi-informaciok Az Ügyfél jogosult békéltető
    testülethez fordulni, melynek elérhetősége: b) Pest Megyei Kereskedelmi és Iparkamara Békéltető Testülete: http://www.panaszrendezes.hu/homepage/index.php Levelezési cím: 1119 Budapest, Etele út 59-61. II. em. 240.c: Budapest Főváros Kormányhivatala, XI. Kerületi Hivatal – Hatósági Főosztály, Népegészségügyi Osztály
    http://www.kormanyhivatal.hu/hu/budapest/jarasok/xi-keruleti-hivatal-hatosagi-foosztaly
    nepegeszsegugy11@11kh.bfkh.gov.hu.hu, tel: (1) 235-7050
  7. Egyéb rendelkezések
    A felek által kötött szerződés(ek)re és Megrendelésekre a magyar jog irányadó és a jelen szerződés a magyar bíróságok kizárólag joghatósága alá esik. A szerződéskötés nyelve magyar. Felek a szerződésből eredő vitáik rendezését, elsődlegesen egyeztetés útján kötelesek megkísérelni. Amennyiben jelen ÁSZF rendelkezései bármilyen okból érvénytelenek, vagy érvénytelenné válnak, az nem érinti a jelen ÁSZF többi rendelkezéseinek érvényességét.
    2023, Pest megye